tiistai 26. maaliskuuta 2013

Otsikko

Tänään Nuva kokouksen jälkeen tultiin Jennin kaa meille. Ostettiin oikeen kunnon leffamässyt ja kattottiin joku ikivanha teinihömppä. Tää päivä on taas ollu oikeen liitämistä paikasta toiseen ja huominen ei ainakaan oo yhtään rauhallisempi. Liikka ja kokouspäivät ei vaan oo kovinkaan hyvä yhdistelmä. Jouduin perumaan huomisen parturinkin menojen takia. Varasin ajan ilman kalenteria ja tulos nähdään tässä. Olisin varmaan ihan hukassa jos mun pitäis muistaa kaikki itte.
Jenni lähti aika pian leffan jälkeen kotiin, joten mä päätin vielä vilkasta tuota uskontoa. Päädyin kuitenkin soittamaan äitille ja lukemiseen varattu aika vierähti äitin kanssa höpötellessä. Ehkä mä saan luettua paremmin sellasina päivinä kun mulla ei oo mitään muuta menoo. Väsyneenä ei vaan jaksa keskittyä eettisiin ongelmiin.







Muru toi mulle armeijasta nallen 



1 kommentti:

  1. Haastoin sut!
    Blogihaaste kysymyksesi löydät täält ;)
    http://tessamarja.blogspot.fi/2013/03/blogihaastetta-paasiaisena.html

    VastaaPoista